Sometimes fantasy is better than reality so I lay there, creating scenarios in my head. But my expectations are so different from my reality. Nothing ever turns out my way.

joi, 13 ianuarie 2011

Curaj.Nimic mai mult.

                  ,,Curajul înseamnă să faci ceea ce îţi este frică să faci. Nu poate fi curaj dacă nu eşti speriat." (Eddie Rickenbacker)

         Curajul este o calitate si toti o avem la un momendat atunci cand ne depasim frica fata de o persoana, o creatura, o fobie din copilarie,fata de moarte, a tot ce este existent pe Pamant, cel mai important sa reusim a ne infrunta frica fata de ceea ce ne rezerva viata, si nu in ultimul rand frica fata de trecut, prezent, viitor. Poate va intrebati de ce am ales imaginea cu vulturul, ei bine sa va lamuresc:vul
turul reprezinta simbolul curajului infinit, al libertăţii şi al echilibrului. Am ales sa scriu despre aceasta tema deoarece in ultima vreme am prins curaj mai mult ca de obicei.

                Azi am avut curaj sa o fac si pe asta, este tot ce aveam nevoie, acum ma simt mult mai puternica. Nu cred ca ma intelegi, sincer nici nu e nevoie, deoarece unele lucruri e mai bine sa ramana DOAR pentru MINE.
                Acum sunt doar eu si restul lumi, dar ei nu prea conteaza...au contat prea mult pana de curand. NU o sa ma dau batuta, voi lupta in continuare pentru visele mele, daca eu cad ma ridic la loc de fiecare data cu noi forte, cu cat rana e mai adanca cu atat ,,intrarea in scena" va fi mai glorioasa ca ultima data. Am realizat niste chestii FOARTE importante, iar asta imi ofera o stare placuta, sunt mai optimista ca oricand, multe lucruri noi au aparut in viata mea si nu voi lasa sa trec prin ele asa de usor, ma voi folosi de ele asa cum n-am facut-o niciodata.
                Nu trebuie sa observi tu schimbarea, e de ajuns sa o simt eu pentru inceput, iar in timp sigur iti vei da seama cum e REALITATEA  de fapt, realitatea din jurul meu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Soapte ratacite...