Sometimes fantasy is better than reality so I lay there, creating scenarios in my head. But my expectations are so different from my reality. Nothing ever turns out my way.

luni, 28 martie 2011

Salvati padurea !


         Il privesc arzand. E pamantul padurii cu toate vietatile. Ii aud scancetul indurerat si sufocat de prea mult fum. Vantul de-afara ameteste focul si mai tare, nu pare ca vrea sa se opreasca. Danseaza flacarile dupa cum dicteaza bataile puternice ale vantului. Ce spectacol sadic, atat de morbid si atat de interesant pentru ochiul mortii. Tot ce este viu si verde se transforma in cenusa incetul cu incetul, in urma ramanand doar fumul care se pierde printre nori si mirosul cadavrelor. Am ramas doar eu si tu aici...hai mai bine sa curatam mizeria lasata si sa incepem prin a sadi viata din nou. Nu fi deceptionat daca ceea ce a ucis focul in cateva minute va creste in cativa zeci de ani la loc ! Gandeste-te ca peste ani copii si nepotii tai vor respira aerul curat al paduri , se vor juca cu razele soarelui printre copaci si se vor simti liberi in aceasta salbaticie uimitoare impregnata de acest verde viu atat de linistitor pentru sufletul omenesc !

4 comentarii:

  1. multumesc, ma bucur ca iti place cum scriu.Si tu scri frumos dar nu prea am avut timp sa stau pe blog-uri , insa am sa trec si pe la tine...

    "sa incepem prin a sadi viata din nou" mi-a placut in special fraza asta, pentru ca mi se potriveste si mie dar e greu sa indeplinesti ce scrie aici.

    RăspundețiȘtergere
  2. E frumos ma ajuta la teme!

    RăspundețiȘtergere

Soapte ratacite...