Sometimes fantasy is better than reality so I lay there, creating scenarios in my head. But my expectations are so different from my reality. Nothing ever turns out my way.

duminică, 13 martie 2011

M-ai ucis, te-am blestemat !

 
            Te-am izgonit din temnita sufletului meu pentru ca tu m-ai condamnat la o alta viata, una plina de nefericire. Esti ceea ce vreau sa urasc, esti cosmarul din care nu izbutesc a ma trezi, esti muzica sumbra cu sunetele cele mai grave, esti cel ce nu voiam sa fi existat niciodata in viata mea. Daca as putea te-as ucide in vis, daca ai fi  praful de pe pamant te-as calca in picioare, daca ai deveni foc te-as stinge, daca ai fi apa te-as soarbe pana la ULTIMA picatura, sa nu mai ramana NIMIC din tine, chiar daca risc sa ma contaminez. De-ai fi cerul ai cadea, caci ar fi prea mare greutatea ce apasa pe umerii si inima ta mica; nu sunt fumatoare, dar daca-ai fi tigara de dimineata te-as fuma fara ezitare, iar resturile le-as arunca; daca ai fi fum te-as inhala, indiferent de consecinte. As face toate acestea ca sa scap de tine caci ai reusit sa-mi ucizi zambetul, visele si sufletul fara nici o remuscare. Puteai alege o alta victima, chiar nu iti inteleg motivele.  
O sa fii  zapada ce soarele o topeste, o sa treci pe langa noroc, dar NU vei avea parte de el, vei saruta patul gol gandindu-te la ea, fantome-ti vor bate la usa inimii. Iti vei privi in oglinda chipul marcat de trecerea anilor, cu trupul paralizat, doborat de vicii si mirosind a pacat.La fereastra de langa pat, in deal se va inalta cimitirul unde sunt toti cei dragi. Vei muri singur, in chinuri teribile. La final, din maruntaiele tale o sa se hraneasca toate rozatoarele infecte, toate vietuitoarele micute si mizerabile ce se taraie sub pamantul acela blestemat. O mie de ganduri violente-mi strapung mintea cand ma gandesc la toate acele vorbe! Ieri credeam ca eu sunt de vina, dar azi pe tine vreau sa te vad cazut la datorie in inima mea . Regretele si durerea vor fi singurele sentimente pe care le vei pastra, atat in restul vietii tale amare, cat si dupa moarte. Te blestem si te condamn asa cum si tu ai facut cu mine !
            Ai devenit cel mai aprig dusman al meu, catre tine se canalizeaza toata ura mea. Sper ca flacarile iadului sa reprezinte cea mai placuta tortura pentru tine, meriti haosul cel etern. Ai nascut demoni in al meu suflet,de care nu ma credeam niciodata capabila.

       
             P.S Te-am ucis in gand ! 
          

3 comentarii:

Soapte ratacite...