Sometimes fantasy is better than reality so I lay there, creating scenarios in my head. But my expectations are so different from my reality. Nothing ever turns out my way.

joi, 19 ianuarie 2012

Asculta-ma si atat...

-->
   Oare cer prea mult ?Nu am nevoie decat sa fiu ascultata, dar simt ca nimeni nu ma intelege. Hey ce te costa macar sa te prefaci ? Lasa-mi lacrima sa curga, vocea sa-mi tremure de fiecare data cand aduc vorba de vremurile bune si de greselile din trecut ! Cel ce te privesc in ochi tacerea ta e sfanta. Nu vreau decat sa-mi aud vocea. Sa stiu ca doi ochi ma privesc si doua urechi ma asculta. Poate nu am nimic valoros de zis, dar asculta-ma atat iti cer. Nu ma crtica. Azi vorbesc doar eu. Maine ai acordul sa-mi zici tot ce vrei tu Te rog nu ma intreupe chiar daca nu-ti convine ce auzi . Poate intr-o zi cand vei trai pe propia piele ce am trait eu ma vei intelege PERFECT, dar NU iti doresc asta nici intr-o mie de ani ! Indiferent ca imi esti dusman sau prieten nu vreau sa suferi. Pricepi ? 

4 comentarii:

  1. Daca te sjuta cu ceva, te ascult eu .. sau te citesc, cum vrei tu.

    E greu sa te mai asculte cineva in ziua de azi draga mea, e greu sa mai gasesti pe cineva sincer ...

    RăspundețiȘtergere
  2. dar sunt foarte multi care te asculta/ citesc aici >:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. Mereu se va găsi cineva care te va asculta chiar dacă pe moment nu realizezi...;)

    RăspundețiȘtergere

Soapte ratacite...