Sometimes fantasy is better than reality so I lay there, creating scenarios in my head. But my expectations are so different from my reality. Nothing ever turns out my way.

sâmbătă, 14 ianuarie 2012

Multe de scris...


Atat de multe de scris...atat de multe de zis...ia-o usor ! Citeste-ma si crezi ce vrei. Vor fi doar povesti, sentimente, fantezii, intamplari petrecute sau care se vor intampla in viitorul apropiat sau indepartat, poate mie…poate tie. Scrie tot ce iti doresti. Nu iti doresti sa faci poezie sau arta, vrei doar sa asterni niste simple cuvinte…unele scrise cu bucati rupte din  inima ! Asta-i terapie curata pentru unii din noi !

2 comentarii:

  1. Imi place poza, imi place citatul, se imbina perfect amandoua! Scrisul e ceva benefic in viata unui om.. Modalitatea aceasta de ati asterne gandurile, te elibereaza parca de toate greutatile...
    Ce sa spun.. adevarul accesta din citat imi taie rasuflarea asa ca imi mai raman doar 4 cuvinte si o virgula : Foarte frumos, IMI PLACE

    RăspundețiȘtergere

Soapte ratacite...