Sometimes fantasy is better than reality so I lay there, creating scenarios in my head. But my expectations are so different from my reality. Nothing ever turns out my way.

duminică, 10 mai 2015

*** O sa *** ne iubim.

Din fanteziile unei visatoare...

O sa ne iubim de atatea ori cate stele sunt pe cer in noaptea asta, iubitule ! O sa ne iubim prin cuvinte si fapte pana cand orizontul va arde si intreaga lume se va sfarsi.  Pana la sfarsitul sfarsitului – si tot nu mi s-ar parea destul… caci ceea ce avem noi se intampla odata in viata. O sa inflorim in fiecare primavara ca ciresii, vara caldura sufleteasca dintre noi  ne va sufoca, dar  tu vei fi gura mea de aer intr-o zi torida. O sa ne leganam duios pe nisipul fiebinte, unul intr-altul.

Cand toamna-si va face aparitia si nu vom fi unul langa altul bataia vantului va fi mangaierea ta cea mai imbietoare. O sa dansam pe plaja dupa cum o sa ne dicteze notele muzicale din ploaia rece care ne va izbi trupurile, si o sa-mi strig iubirea-n gura mare- tot pamantul se va cutremura la auzul acestor vorbe. 

Iarna doar o sa ne ascundem goi sub asternuturi, iar caldura trupurilor noastre va estompa raceala din noi. Dimineata tu o sa-ti bei ceaiul fierbinte, mie stii ca nu prea imi place, dar o sa sorb cu cea mai mare placere  aroma gustului de pe buzele tale.

O sa ne jucam de-a viata si iubirea, si vom rade copios de strainii care eram inainte ca ale  noastre buze sa faca cunostiinta. Iti promit, dragule… o sa facem toate astea, dar nu azi, intr-o alta viata.  Atunci cand imaginatia mea va fi taramul in care o sa dainuim pt totdeauna. In realitatea pe care o traim astazi totul e construit in asa fel incat mai devreme sau mai tarziu sa se naruie.  Nu sunt pregatita inca sa pierd toate astea… 

 Blestemul care s-a abatut asupra mea ne-ar umbri fericirea chiar daca iubirea asta ar avea sanse sa se implineasca.

P.S Nu, nu iubesc insa iubirea din jurul meu ma inspira. Inca n-a venit Apocalipsa :))

2 comentarii:

Soapte ratacite...