Sometimes fantasy is better than reality so I lay there, creating scenarios in my head. But my expectations are so different from my reality. Nothing ever turns out my way.

vineri, 7 ianuarie 2011

REVOLTA !!!!

              Te urasc, vreau sa dispari din viata mea, daca nu sa stii ca pot face si eu asta de ma mai enervezi mult; nu iti mai suport crizele de isterie. Imi vrei doar binele...?Ha ha ha, nu ma fa sa vomit doar vorbe goale, esti singura persoana ce ma poate face sa plang. Nimic nu ma lasi sa fac cum vreau, cica ai incredere in mine, nu ai DELOC. mincinoaso !!! Tot tu m-ai facut sa ma indepartez de tine, acum e prea tarziu sa incerci o noua apropiere, vrei sa patrunzi in mintea mea in fiecare minut si ma sufoci.
              Ma jignesti fara sa ma cunosti, doar crezi ca stii ce este in inima mea, dar aparentele INSEALA ! Nu stii absolut NIMIC ! Fereste-te de ziua in care o sa prind tupeu, sa fiu exact asa cum ma numesti tu -chiar nu are sens sa repet acele cuvinte-. Poti sa o iei cum vrei: ca pe o amenintare, o avertizare sau chiar o promisiune, oricum daca vei reusi sa umpli paharul voi face asta si va fi doar din VINA TA ! Crede-ma! Numai tu imi dai astfel de ganduri, vreau sa pleci undeva de unde nu ma poti controla !
              Taci odata ca nu te mai suport !!! Chiar nu vezi ce ai reusit sa faci ???Daca tie ti se pare OK asa, foarte bine, continua sa te comporti asa, era de 1000000 de ori mai bine daca ramaneam cu EL deoarece avea incredere in mine, tu NU o sa ai NICIODATA...daca n-a ramas aici macar sa ma trimita cineva  la EL si gata tot balciul, tot tu vei fi vinovata, nu intelegi ca esti singura persoana ce ma face sa am astfel de ganduri !? Chiar tu care ar trebui sa imi oferi intelegere si sa fii cea mai importanta pentru mine.
              Iti "multumesc" ca ma faci sa ma simt atat de ,,BINE" !!! Poate acum sunt si putin furioasa, dar crede-ma ca am scris exact ce am simtit !!!!!!!

Un comentariu:

Soapte ratacite...