Sometimes fantasy is better than reality so I lay there, creating scenarios in my head. But my expectations are so different from my reality. Nothing ever turns out my way.

sâmbătă, 26 februarie 2011

N-ai fost acolo tata !

As fi vrut sa ma vezi, ai fi fost mandru de mine ! Nu te-a lasat bunul Dumnezeu sa fii langa mine, sa privesti cum infloreste aceasta floare in lume asta atat de nebuna, sa o uzi cand se usuca , sa-i stergi petalele de praful lasat de altii cu o vorba buna, si sa-i zambesti cand o vezi cum creste tot mai frumoasa. Ai plecat devreme...mult prea devreme, eram la o varsta frageda, de-abia parcursesem primii opt ani ai vietii. Nu ai fost acolo cand am avut nevoie de tine,n-ai fost acolo sa ma incurajezi in momentele mele de fericire, si nici atunci cand mi-a fost mai greu. Stiu ce o sa spui ca de acolo de sus ma protejezi, dar tu crezi ca asta ma multumeste cu ceva ? Nu e la fel, si poate cei care sunteti in aceasta situatie intelegeti !

Imi pare atat de rau ca nu m-ai vazut cum nu-mi mai este frica de oamenii in alb[ acum voi fi unul din ei[], sau de apa marii. Imi amintesc ca ma indepartam de fiecare data cand venea fluxul, ma speriam, iar tu ma ridicai in brate si ma duceai la apa adanca, valurile marii imi izbeau piciorusele si zbieram ! Voiam sa ajung cat mai repede pe mal, ei bine afla ca acum nimeni nu ma mai scoate din apa. Vaaai, dar mai stii ce teama imi era de ace. Fugeam ca nebuna in jurul mesei din sufragerie de fiecare data cand venea tanti cu injectiile, era nevoie de 3 oameni sa ma tina. De fiecare data inainte de joaca cu seringa ucigasa,  jucam prinselea' :)) Hahaha ! De mica am  fost o mica salbaticuta si trebuie sa recunosc ca inca mai sunt.


 Stii ultima data am fost cu tine la pescuit, de-atunci n-am mai mers cu nimeni, inca mai am undita ta, este exact acolo unde-ai lasat-o. Mi-e dor de plimbarile noastre cu bicicleta, de iesirile noastre in familie la iarba verde, chiar si de vremurile cand ma certai, vreau sa ma pedepsesti IAR din cauza temelor, si pt ca nu mancam tot din farfurie. Imi doresc sa-mi aduci portocale de la magazinul de langa bloc, sa-mi cumperi a patra minge. E ciudat cum unele detalli nu se uita, imi amintesc si ce culoare aveau, una e rosie care s-a spart, cealalta mi-ai daruit-o de sfantul Petru si Pavel, era alba cu dungi portocaliu deschis, si am pierdut-o. A treia era de-un verde crud, cea mai buna minge, dar mi-a fost furata de un tigan...de-altfel a fost si ultima minge primita de la TINE. Imi amintesc cum ma cuibaream langa umarul tau cand ne  uitam impreuna la tv, sau cand ne jucam si ma gadileai in joaca, iar eu radeam cu pofta...Cine ma mai plimba pe mine cu Pegasul tau ? Cine imi mai promite o plimbare pana la bunici daca mananc tot din farfurie ? Cine imi mai face 1000 de fotografii cu aparatul  ? Cred ca de la tine am mostenit asta: sa imortalizez fiecare moment din viata mea :]]] Multumesc tati .

Acum esti doar un inger pierdut in acel paradis imens pe care oamenii il numesc Rai ! Tie ti-e bine acolo, sunt sigura de asta, dar cu mine cum ramane ? Am si eu un suflet care striga cu disperare dupa tine, dar se pare ca nu ma auzi ! Sa tip mai tare de-atat nici ca pot ! As da 100000 de zile din viata ca macar sa te pot intalni in visele mele, dar nici acolo nu apari ! Oriunde-ai fi si orice-as face tu stii ca te port in gandurile mele !

2 comentarii:

  1. Imi place ca iti amintesti de el ca omul care a fost ,cel plin de viata si care te-a indrumat spre o cale mai buna. Este trist ca nu ti-a fost alaturi ,dar n-a ales el asta ,asa a fost sa fie ,viata isi continua cursul . Ma vei judeca si-mi vei zice :" usor de zis " si da sunt o ipocrita ca-mi dau cu parerea ,din fericire eu nu-s in aceasta situatie si as vrea sa nu fiu pusa niciodata in fata unei astfel de incercari.

    RăspundețiȘtergere
  2. of.te inteleg.stiu prin ce treci,nici eu nu-l am pe tati,cel putin tu iti amintesti de el,eu n-am petrecut prea mult timp cu el,eram foarte micuta cand el s-a dus..nu putem face nimic,ma doare sa stiu ca trec si altii prin ce trec eu..cred ca ai ramas cu mama,sa o apreciezi si sa o asculti,eu nici pe ea n-o am si crede-ma ca mi-e din ce in ce mai greu..ai grija de tine>:D<

    RăspundețiȘtergere

Soapte ratacite...