Sometimes fantasy is better than reality so I lay there, creating scenarios in my head. But my expectations are so different from my reality. Nothing ever turns out my way.

joi, 17 februarie 2011

Din plictiseala...ora de mate !


Urasc ora de matematica deoarece nu inteleg amaratele alea de integrale, parca ma uit ca la masini straine. Ma plictisesc ingrozitor, noroc ca de multe ori mai vorbesc prin mesaje. Acum nu fac asta. Cred ca voi innebuni. Am prea multa energie si trebuie sa mi-o irosesc uitandu-ma la nenorocita aia de tabla. Totul mi se pare in chineza. Timpul trece atat de greu cand nu sunt pe aceeasi lungime de unda cu ceea ce preda proful. Eu versus integrale, suntem ca doi drepte paralele. Niciodata NU ajungem intr-un punct comun. Cu adevarat minunat, nu crezi ? Mai arunc cate-o privire prin clasa, nimic interesant. Colegele mele de banca sunt toate bagate acolo in exercitiu, iar restul...care mai vorbesc, care mai scriu, care isi baga un deget in nas...=))...glumesc ...;))

La un momendat incep sa mazgalesc o foaie asa de aiurea, plictiseala e singurul lucru pe care il visez ! :)) Poate pana cand dau bacul voi pricepe si eu ceva...ce zic eu aici poate !? NU, NU !!! Trebuie neaparat !!!

Un comentariu:

  1. eu sunt la mate info si a 12 a .. ma lupt cu matematica de a 12 a:)) in special cu polinoamele :)) dar lasa ca iesim intelectuale la maturat de strazi caci in ziua de azi si cu facultate si beep loc de munca .Deh,Romania frate !

    RăspundețiȘtergere

Soapte ratacite...