Sometimes fantasy is better than reality so I lay there, creating scenarios in my head. But my expectations are so different from my reality. Nothing ever turns out my way.

marți, 1 februarie 2011

Cutiuta buclucasa.


Fetelor deci data viitoare daca mai faceti o glumita de genul asta va omor cu mana mea si la propiu si la figurat.

Toate sunt super ok, imi scot hainele din plasa si ce-mi vazu ochii: cutiuta aia nenorocita. Bai deci in momentul ala am intrat in soc. Privesc stupefiata la cutiuta cu pricina, mintea imi este strabatuta de tot felul de ganduri, asta in cateva secunde asemenea unui fulger, si ma albesc toata la fata: ,,Asta nu este a mea, poate fetele vor crede ca e a mea, sa fie de la ziua mea? Stai nu ! Nici aia n-are cum sa fie ca nu e inceputa si eu stiu ca am aruncat-o la gunoi deoarece inca nu am nevoie de ele. Atunci sa fie cumva a EI ? Imposibil. Asta NU." Apoi incercam sa-mi gasesc scuze in fata fetelor, le tot repetam cu glas balbait:,, Asta nu-i a mea, ce ca-caut-cauta aici ?". Se trezeste Ana sa zica ca poate e cutiuta EI. In acea clipa am simtit in interiorul meu o furie inimaginabila, vroiam sa las tot si sa fug cu dovada la EA pentru a-i cere explicatii: ,,Gata !!! Eu azi plec de-acasa." Fara a rosti vreun cuvant cateva secunde, trece norul negru ce-mi intuneca mintea si se aprinde beculetul: ,,Stati putin. Nu. Asta e cutiuta Crinei". Fetele incep sa rada si pana la urma recunosc ca ele au pus cutiuta buclucasa acolo. Eu inca nu-mi revin din soc. Ma duc repede la baie caci am nevoie de 2 minute in tacere. Fetele continua sa rada: ,,Paula este in soc si acum. Ce s-a speriat ! "Intr-un final reusesc sa imi revin.

A fost o glumita nevinovata, nici nu stiu cum de am putut sa reactionez asa. Pur si simplu gandurile mele erau incontrolabile. In ultima vreme ma sochez prea usor, am mai avut eu parte de inca doua socuri anul asta, dar nu merita sa le povestesc.

Sa ardeti in iad fetelor !!! :))>:D<>:D<


P.S. Cei care NU ne cunoasteti nu va speriati pentru urarea de mai sus, e ceva ABSOLUT normal pentru noi. :)):)):))

2 comentarii:

Soapte ratacite...