Sometimes fantasy is better than reality so I lay there, creating scenarios in my head. But my expectations are so different from my reality. Nothing ever turns out my way.

marți, 9 august 2011

Moartea noastra...

-->
Te-am visat murind, iar eu incercam disperata sa te readuc la viata. Ti-am marturist sentimentele uitate-n aceste pagini. Nu a reusit iubirea ce ti-o purtam sa te salveze…probabil  nu era atat de mare, dar te-am urmat. Mi-am lasat sufletul prada marii salbatice, iar  ea mi-a acceptat sacrificiul. M-am lasat dusa de valurile involburate, in timp ce marea imi soaptea eternitatea, iar  furtuna care izbucnise  confirma acest lucru. Nu-mi pasa . Pe masura ce inaintam te simteam tot mai aproape. Nu era prea tarziu sa te las, dar imi doream prea mult sa fim impreuna….impreuna pentru totdeauna….si asa a fost….marea ne-a rapit pe amandoi...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Soapte ratacite...