Sometimes fantasy is better than reality so I lay there, creating scenarios in my head. But my expectations are so different from my reality. Nothing ever turns out my way.

sâmbătă, 2 aprilie 2011

Ti-am zis, dar nu a fost din suflet...

Ti-am zis pleaca cand as fi putut sa-ti zic RAMAI ...
Ti-am zis te urasc cand as fi putut foarte bn sa zic ca TE IUBESC ...
Ti-am zis ca te-am inselat ca sa-ti dovedesc ca pot...dar de fapt NU am putut ...
Ti-am zis ca nu as fi vrut sa te cunosc NICIODATA cand de fapt tu ai fost cel mai MINUNAT lucru din viata mea, pe langa prieteni si familie ...
Ti-am zis atatea si te-am mintit ca tu sa crezi ca dupa tine numai plang, dar adevarul este ca inca savurez gustul sarat al lacrimilor de iubire si dor ce-mi acopera chipul...
Totul e din vina ta pentru ca mi-ai aratat ce inseamna dragostea si fericirea in doi ca apoi sa imi spulberi toate iluziile. Poate ca intr-o zi iti vei aminti ca te-am iubit cu adevarat..
Nu stiu cum sa fac...de fiecare data cand zbor si ajung FOARTE sus ma izbesc de El... mereu El... si cad in bratele lui... cea mai dulce caderea...dupa care ma arunca-n prapastii vicioase si ma-neaca in oceane de lacrimi !
Trebuie sa am incredere ca voi trece peste tine !

Un comentariu:

Soapte ratacite...