Sometimes fantasy is better than reality so I lay there, creating scenarios in my head. But my expectations are so different from my reality. Nothing ever turns out my way.

luni, 31 august 2015

Another ? NO way !


O mie de cuvinte atarna greu de inima mea. Si totusi, aleg sa ma abtin. Inghit cuvintele in sec si-mi pastrez aceste ganduri prostesti doar pt mine. De langa tine trebuie sa plec pt ca nu o sa fiu niciodata iubita, asa cum mi-as fi dorit...

Si uite cum sunt aproape de prapastia in care m-am prabusit in urma cu 3 ani. Diferenta este ca inca e devreme, ca inca nu-i tarziu ca sa sar peste ea. O sa am nevoie de toate fortele posibile pt a reusi. Trebuie sa ma pastrez intreaga, sa-mi ramana intacta putina bucatica de inima care mai salajluieste in mine. Nu pot sa o condamn din nou. De data asta este mai matura, si o sa fie bine. De data asta nu iubesc.

De cand te-am sarutat prima data in acea seara nebuna de septem6rie, buzele mi-au ramas neprihanite, alta pereche n-au mai cunoscut, alte maini murdare n-au ajuns pe ale mele coapse, atat de dornice de mangaierea ta.
Uita de lume, de sentimente, de suflete pereche, de soapte la ureche
Fii rece, nu lasa pe el sa te'ntunece.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Soapte ratacite...