Sometimes fantasy is better than reality so I lay there, creating scenarios in my head. But my expectations are so different from my reality. Nothing ever turns out my way.

joi, 27 noiembrie 2014

Bebe, o binecuvantare.



Sunt ciudata azi...ma gandesc la copii.... si chiar despre asta o sa scriu ....



Sunt inca un copil, sufleteste vorbind, insa stiu ca atunci cand ma gandesc ca o alta viata ar putea lua nastere din mine, ma infioara intr-un mod ABSOLUT SUBLIM. Trebuie sa fie inaltator sentimentul acesta. Imi doresc sa-l cunosc atunci cand o sa fiu indragostita SERIOS, si o sa fiu stabila MATERIAL. Nu mi-ar placea ca micutul meu sa duca lipsuri, imi doresc sa aiba tot ce eu n-am avut, si sa-si puna in practica toate pasiunile. Cred ca o astfel de MINUNE da sens intregii tale vieti.

Intotdeauna o femeie insarcinata mi s-a parut mai frumoasa, cum ca ar avea o anumita stralucire in ochi, o aura specifica. Traiesti  pt cel ce va fi cel mai important din viata ta. Aceste femei sunt o BINECUVANTARE. Un copil da viata viselor tale.

Si totusi, sunt atatea cupluri care au norocul sa aiba parte de el, si pe parcurs sa-l piarda. De asta mi-e greu sa cred in El...poate exista, nu neg, dar nu se uita la toata lumea... Iti doresti ceva, lupti ca sa-l ai, il si primesti, ca la final sa-l pierzi !!! Iti faci planuri, visezi departe,spre viitor.Este asa nedreapta viata pt oamenii care chiar MERITA acel ceva.... Sa crezi ca ai fost binecuvantat cu o astfel de minune si apoi sa o pierzi trebuie sa fie o dezamagirea prea mare...si tot ar fi prea putin acest cuvant.... Sper sa NU patesc NICIODATA....MAI BINE NU-L AM....Ceva dorit de toata lumea, din tot sufletul, nu merita sa-ti fie furat de o forta cica divina. Nu cred asa ceva . Nu e drept pt nimeni. NU VREAU SA-MI IMAGINEZ NICIODATA O ASA DURERE.E mai PRESUS DE ORICE, si da VIATA INTREGII TALE FIINTE.... Ma ingrozeste  pana la moarte acest gand.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Soapte ratacite...