Sometimes fantasy is better than reality so I lay there, creating scenarios in my head. But my expectations are so different from my reality. Nothing ever turns out my way.

joi, 3 mai 2012

Nu te vreau in gandurile mele :)


Si-mi zboara gandul la tine. Ei bine nu stiu ce inseamna asta, si ce sunt aceste sentimente care au navalit, insa nu-mi  displac deloc, dar asta nu inseamna ca nu-mi doresc sa DISPARA !!!  Mi se pare ciudat sa ma gandesc la alcineva cand l-am avut atata timp pe acel el in gand si-n suflet… mi se pare IREAL… o parte imi spune ca fac bine ce fac, insa exista o parte ce-si doreste sa NU las o alta iubire sa-ma atace. Pentru mine iubirea mereu < exagerez cand zic mereu, de fapt o singura data si mi-a ajuns :)) > a fost un razboi cu propiile sentimente, iar la final eu sunt cea care a suferit, cea care a trebuit sa-s ingrijeasca ranile provocate singura. Cu lipsa lui ma obisnuisem… era usor de indurat… si totusi sper  ca tu B. esti doar o stare trecatoare…

Sper ca NU voi regasi paradisul in bratele tale, ca sarutarile tale sa nu ajunga sa fie fructul meu preferat, sper ca chipul tau sa nu-mi aduca zambetul in zilele cu ploaie, ca nebunia ta sa nu provoace dependenta.

Nu vreau sa cred ca-mi pot infrunta temerile langa tine, ca tu cu felul tau de a fi esti special, ca tu poti fi ceea ce am cautat : un prieten si un iubit desavarsit :)

Te cunosc de atat de mult timp, si totusi acum am inceput sa  … NU CONTEAZA ORICUM…daca exista chiar si cel mai MIC sentiment o sa-l daram cu tot ce-am invatat pana acum… Totusi, stii ceea ce simt imi face bine, nu doare, nu raneste… simplu gand la tine ma face sa zambesc…  

P.S Nu ma intereseaza daca (ma) citesti ! :)))

4 comentarii:

  1. e naspa daca citeste, zic eu. nu e bine sa te lasi asa descoperita in fata lui mai ales daca in sufletul tau incepe sa incolteasca ceva.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nymphetamine nu imi pasa...ma cunosc stiu ca este ceva trecator... :) si oricum nu o sa-l mai vad... :)

      Ștergere
  2. Vrei să te protejezi. Ok, am înţeles. Dar dacă nu vei încerca măcar puţin, cum oare vei trece peste asta ?

    RăspundețiȘtergere

Soapte ratacite...