Sometimes fantasy is better than reality so I lay there, creating scenarios in my head. But my expectations are so different from my reality. Nothing ever turns out my way.

vineri, 16 ianuarie 2015

Let's finish faster...


Nici macar tie nu iti pot impartasi ceea ce se intampla. Nu-mi mai esti util in aceste momente. Nimic nu o sa faca lucrurile sa se indrepte. Nu o sa mai fiu bine. Niciodata . Vreau sa cred ca inca sunt intr-un cosmar, iar intr-o dimineata o sa ma trezesc si-o sa realizez ca nimic n-a fost real.
Poate ca atunci cand te-am regasit in acel vis, a fost de fapt un semn a ceea ce o sa urmeze....
Dar este ok, mereu am vrut asta, insa mi-am dorit sa se intample altfel. Putin mai repede, si fara atata bataie de cap.
Sper sa te revad cat mai curand. Sa-mi promiti ca data viitoare o sa fie pt totdeauna

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Soapte ratacite...