Sometimes fantasy is better than reality so I lay there, creating scenarios in my head. But my expectations are so different from my reality. Nothing ever turns out my way.

joi, 1 august 2013

Alone is good :)

             

             Sunt  intrebata tot mai des de ce nu am mai scris, ei bine nu mai pot. Pentru asta ar trebui sa fiu fericita sau macar trista. Nu sunt nici una din cele doua. Nu simt nimic, sunt bine si atat, insa nu ma plang.  <Cold heart are STRONGER > Fiecare particica din mine simte asta si doreste sa nu se mai termine niciodata. Nu voi lasa niciodata pe nimeni in labirintul inimii mele. Exista un singurul barbat pt care mai gasesc e iubire in inima mea si acela se numeste TATA. 
             Nu incerc sa schimb asta, mi-e bine in ignoranta asta de sentimente.  Cuvantul mi-e sec si dezbracat de goliciunea sufletului meu…nici macar furtunile de dor  ce odata nu puteau fi stapanite nu se mai zbat inlauntrul meu…
             Nu plang. nu iubesc. Nu ador. Nu ridic pe nimeni pe altarul iubirii vesnice. Nu ma incred. Nu sufar, si nu ma atasez de cei din jur. Nu mi-e dor, dar rad. Rad si ma bucur cat pot de momente…desi unele zambete ascund in spate  cateva pahare golite-n noptile reci. cand doar luna mi-e singura martora. In intunericul nopti se aud doar suspine inecate in amarul singuratatii  si peretii ce tipa. Lor nu le place singuratatea. Cu toate astea se asterne  o liniste care vorbeste mai mult decat oricine altcineva ! ADOR MOMENTELE ACESTEA. sincer nu stiu ce m-as face fara dulceata lor. Nu cred ca singuratatea are un gust amar cum sunt de parere MULTI oameni.  Sunt inconjurata des de alte persoane, insa in intimitatea camerei mele prefer sa ma indulcesc cu singuratatea caci nu e rea. Ganditi-va la acei oameni care desi inconjurati de multe persoane se simt tot singuri. Aia e genul’ de singuratate care te omoara, nu cea pe care imi place mie s-o traiesc…

3 comentarii:

  1. "Nu plang. nu iubesc. Nu ador. Nu ridic pe nimeni pe altarul iubirii vesnice. Nu ma incred. Nu sufar, si nu ma atasez de cei din jur. Nu mi-e dor, dar rad. Rad si ma bucur cat pot de momente…"
    Frumos spus! :)

    M-ai facut curioasa atunci cand mi-ai spus ca si tu ai poztat in urma cu o ora un articol tot pe tema singuratatii. Si eu te aprob intru totul! Singuratatea nu are gust amar...daca este folosita cu cap ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Postarea asta nu se potriveste cu descrierea ta :)

    RăspundețiȘtergere
  3. "Chiar si in mijlocul unei multimi am fost intotdeauna singur."

    RăspundețiȘtergere

Soapte ratacite...