Sometimes fantasy is better than reality so I lay there, creating scenarios in my head. But my expectations are so different from my reality. Nothing ever turns out my way.

sâmbătă, 30 martie 2013

Trivial. Is gone ! :)

                     La un moment dat lucrurile odata importante pt tine pot deveni insignificante, banale… intr-un final realizezi ca nu insemnau atat de mult precum credeai. E incredibil ce pret imens am pus pe unele persoane din viata mea, ca sa ce, sa ramana niste oarecare, doar o a amintire in spatele careia au fost ascunse multe slabiciuni, lacrimi, nopti nedormite, incertitudini, sentimentul neputintei ca va dura pt totdeauna . Unele chestii par magice, eterne... stai putin magia nu exista, atunci nici ast nu a fost real. Si asta e asa bine, chiar aveam nevoie sa realizez asta, acum si timpul capata sens. De data asta nu mai raman loc de indoieli, frustrari, de virgule, sau alte semne de intrebare, doar punct. Mi-am gasit raspusurile si sunt multumita . Le-am primit pe neasteptate, in ultima zi in care m-as fi gandit. Cred mai mult ca oricand asta, sunt atat de sigura, ca niciodata!
                    Si totusi as fi o ipocrita mare sa spun ca a fost o greseala, ma stii doar, regretele nu-si 

gasesc locul in viata mea. Prima data este mai dificil, primul sarut, prima dezamagire, primul prieten pierdut, prima iubire neimpartasita, dar apoi totul devine usor !  Acum este liniste in inima mea. Nu stiu cui sa ii multumesc... timpului sau mie ? Nu alegi de ce te legi,  dar totul se rezolva mai devreme sau mai tarziu, usor nodul slabeste pana se dezleaga de tot. Dau pagina si-mi incep noua poveste. Va fi scrisa cu zambetul pe buze, nu voi presara lacrimi, poate doar de fericire:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Soapte ratacite...