Sometimes fantasy is better than reality so I lay there, creating scenarios in my head. But my expectations are so different from my reality. Nothing ever turns out my way.

vineri, 3 iunie 2011

Reintalnire.


Au trecut  putin peste 10 ani de cand nu l-am mai intalnit. Se pare ca este timpul potrivit pt mine sa-l revad. Urc scarile increzatoare, nu la fel de sfioasa ca in tinerete, si incerc vechile chei. Hm...sunt surprinsa, yala nu a fost nici acum schimbata. Pasesc spre camera si dau de el. Doamne, cate amintiri…. Parca timpul a uitat sa treaca pe-acolo. Au trecut ani si totul a ramas neschimbat. Doar  pe fata mea se mai observa trecere timpului, maturizarea. Acum o femeie trece pragul acestei camere, nu ca ultima data…o copila indragostita, naiva si speriata… Sute de de momente  placute se tot deruleaza mintea mea. Cine-ar fi crezut ca o sa ma reintorc aici ! Se pare ca el nu s-a schimbat. Inca miroase a alcool, iar fumul de tigara te scoate afara din apartament, e mult mai puternic . Privesc spre patul acela gol si uitat de lume. In patul acela in care au ajuns atatea femei…nu pot stii daca l-au iubit, dar stiu sigur un lucru: nici una nu l-a iubit ca mine, o iubire pura si sincera, transparenta . 
Spre fericirea mea, mi-am lasat acolo doar sufletul, nu si trupul, eram mult mai desteapta decat paream…. Acum m-am intors sa il recapat. Ma asez in coltisorul care a fost mereu al meu . Nu o sa uit niciodata acel moment de panica…Intra si el in camera tinand tigara in mana stanga.  Sunt socata cand dau ochii cu el. Cu un zambet amar realizez ca nu a mai ramas nimic din baiatul acela plin de viata si cuceritor, era o epava. De-abia vorbea, nu-l prea inteleg….ca intotdeauna de-altfel….
- Cine esti ? Cum ai intrat aici ? intreaba mirat
            Nici nu ma recunoaste. Sunt prea femeie, dar mereu  pastrez o particica din copilul de odinioara , iar zambetul acela placut, cu care am frant multe inimi si am daruit iubire neconditionata, nu mi l-am schimbat .
- Am folosit cheia ! M-ai uitat, iar eu stau si te privesc, dar nu te recunosc. Nu a mai ramas nimic din omul de care m-am indragostit… doar viciile ai avut grija sa le pastrezi !
 Zambesc si scot din buzunar o fotografie cu noi doi.din vremurile bune, nici nu apuc sa ii arat poza..
- Ana, tu esti ? Chiar tu esti ? Ai acelasi zambet fermecator de copil…cum am putut sa nu te recunosc, ai acelasi zambet doar ca intr-un trup de femeie. Nu am mai auzit nimic de tine, ai disparut din peisaj definitiv, asa pe neasteptate dupa acea ultima intalnire . Stii eu…eu te-am mai cautat… imi pare rau pentru comportamentul meu…
    - Taci, te rog ! ii spun cu o voce blanda. Nu am nevoie de scuze, eu te-am iertat de mult.    
      Atunci am decis sa ma indepartez , aveam nevoie de un nou inceput…
    - Foarte bine, ce cauti aici atunci ? Stii mie mi-ar placea sa mai vorbim…sa tinem legatura.
Rad ironic…:)) "Sa vorbim zici ? La fel cum vorbeam in adolescenta ? Scuteste-ma ! Nu ma mai intereseaza ! Am crescut..."
    - Mi-ai lipsit !
    - Prea tarziu ti-ai dat seama de-asta. Eu am o viata si sunt implinita pe toate planurile. Probabil am vrut sa vin aici pentru ca simteam nevoie sa ma simt iar tanara, sa fac o comparatie intre ceea ce eram atunci si ceea ce sunt acum. Se pare ca eu sunt pe plus, iar tu..cu parere de rau esti pe minus la tot…mai bine lupta pentru ceea ce iti doresti si renunta la lucrurile care te distrug. Stii, poate ca ar fi timpul sa plec…sunt asteptata. Mi-ar fi placut sa spun ca mi-a facut placere sa te revad, dar as minti. O sa incerc sa uit c-am fost aici. Mai bine pastrez in minte imaginea adolescentului din tinerete . Sunt atat de dezamagita... inca o data. Sincer nu credeam ca ai sa poti sa ma faci sa simt iar asta.
   - Ma pot schimba pentru tine pentru ca ai tinut la mine sincer, mereu am stiut asta, insa am nevoie de cineva ca tine in viata mea. M-am gandit mult la tine in acesti ani . Multe femei au trecut pe-aici, dar nu le simteam atat de aproape de sufletul meu. Imi cer iertare ca am ales ceea ce atunci credeam ca sunt placerile vietii.
    -  Schimba-te pentru tine, nu pentru a-i multumi pe cei din jur. Eu cel putin dupa asta m-am ghidat pentru a ajunge unde sunt acum . Il sarut pe frunte…"Ai gija de tine ! " Asa ii ziceam de fiecare data cand ne desparteam…Ies si cobor scarile fara sa ma mai uit in urma. Ravasita  de ceea ce am gasit imi pare rau ca nu pot face nimic sa-l ajut, dar merg tot inainte…
      De atunci n-am mai auzit unul de celalalt niciodata, habar n-am ce s-a  intamplat cu el, dar sper ca ii este la fel de bine cum imi este si mie ! Stiu de la o veche prietena ca m-a cautat, dar nu i-a dat nici un fel de informatii despre mine. Asa e cel mai bine.


6 comentarii:

  1. O povestioara frumoasa!:x
    Daca nu ai fi pus finalul: N-au mai auzit unul de celalalt niciodata, habar n-are ce s-a mai intamplat cu el, dar spera ca ii este la fel de bine cum ii este si ei,puteai sa mai continui,partea a 2 ,3 etc.
    e o parere..oricum frumoasa:x

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumos...!:-* Se pare ca a fost intr-adevar puternica si nu a lasat trecutul sa-i inunde prezentul... :X Like! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. Eteteeeeeeeeeeeeee,scoatem de la pusculita si lucruri deosebit de interesante.Frumos:-))

    RăspundețiȘtergere
  4. Da, chiar frumos. Ceea ce este de admirat la ea este faptul ca nu si-a vandut si trupul asa cum au facut celalte femei si ca a avut puterea de a rezista si a-i vedea adevarata fata. Desi el incerca sa se schimbe atunci este prea tarziu. De aceea toate lucrurile trebuiesc facute la timpul lor.

    RăspundețiȘtergere
  5. Frumos one shot-ul. Sensibil si dragut. Felicitari! Ai un talent deosebit de a pune trairi in cuvinte. :)
    Desi sunt o mare fana a happy end-urilor, mi-a placut aici gustul dulce-amar cu care am ramas la final. :)

    RăspundețiȘtergere
  6. multumesc tuturor pt aprecieri ! ma bucur ca va place !

    RăspundețiȘtergere

Soapte ratacite...