Sometimes fantasy is better than reality so I lay there, creating scenarios in my head. But my expectations are so different from my reality. Nothing ever turns out my way.

miercuri, 9 octombrie 2013

Aparente...


Nu ma cauta in prezent, eu inca ma lupt cu umbrele trecutului, sunt prinsa-n acest joc morbid. 
Sa nu-mi bati la usile inimii, va fi prima ta greseala ! Mi-am baut mintile, si dupa am ascuns cheia, ca apoi sa uit de ea. Nu ti voi deschide orice-ai face, dar te voi amagi ca intr-o zi poate….  Si o sa ma crezi <a doua greseala>. Ai sa ma cunosti mai bine si-ai sa ajungi sa ma iubesti. A3a greseala, si de aici sirul va continua.  Ai sa-mi ridici in slavi calitatile, si ai sa-mi adori defectele. Dar tu nu stii ca eu sunt doar o iluzie, o mare minciuna, o inchipuire a minti tale, flamande de perfectiune. Tu esti doar inca unul indragostit de chipul meu care scoate la iveala o blandete inexistenta, si zambetul de copila ce te face sa te simti vesnic tanar si nemuritor. Tu nu-ti dai seama ca toate astea-s efemere. Vei fi orbit, si nu vei tine cont de nici o avertizare. 

Imi port masca cu mandrie, insa oglinda nu o sa ma insele niciodata. Nu voi uita niciodata cine sunt . Tu, dragule, ai sa uiti cu fiecare mangaiere si sarut ce ti-l ofer. Fiecare dorinta a meu va deveni  prioritatea ta . Ai sa treci chiar si prin foc pentru mine atunci cand o sa-ti cer.

Nu o sa las niciodata sa inceteze tot ce nu pot simti ! Nici macar muscaturile timpului nu mai pot schimba ceva ! Se nasc tot mai multi demoni in intunericul din sufletul meu, dar am invatat sa traiesc cu ei in armonie. Eu le ofer adapost, ei imi daruiesc  imunitate absoluta.
Pentru linistea inimi mele m-as inchina oricarui demon nebun, dornic sa soarba si ultima picatura de bunatate din mine !

 Fanteziile unei visatoare !
 


2 comentarii:

Soapte ratacite...